A tulajdonos önmaga is el tudja adni az ingatlanát a közösségi médiában?
Te magad is el tudod adni a lakásodat a Facebookon? Természetesen igen!
A jelenlegi legnagyobb a Facebook Marketplace hatalmas platformot biztosít az ingatlanhirdetésekhez, és rengeteg potenciális vevőt érhetsz el vele.
De vajon megéri egyedül belevágni a közösségi médiában való ingatlan hirdetésbe?
Nem is az a kérdés, hogy érdemes-e hirdetned az ingatlanodat a közösségi médiában, hanem, hogy mennyi az érdeklődőkből a komoly vevő és nem, csak ingatlanturista, vagy csak szórakozásból kattingató, mert sokszor érzem én is azt, hogy, csak szórakozásból kérdeznek..
Amennyiben hirdettél már a fészen, biztos, hogy van benne tapasztalatod, hogy rengetegen megkeresnek, ilyen és hasonló üzenetet küldenek: Ez még megvan? Milyen a termék állapota? Aztán miután visszaválaszolsz, soha többé nem válaszol vissza a kérdező. Ilyenkor gondolkodom el, hogy minek is kérdezte, amit kérdezett, főleg, ha látta a képen az ingatlan állapotát.
Ezenkívül, ha azt válaszolom az ez még megvan kérdésre, hogy igen, akkor miért nem válaszol vissza, hiszen már tudja, hogy meg van..
Bírni fogod? Az ingatlanosok bírják?
Amennyiben magad állsz neki hirdetni az ingatlanodat a közösségi médiában, akkor meglátod, hogy kell bírni idegekkel rendesen, hacsak nincs hatalmas szerencséd és nem viszik el egyből a hirdetett ingatlanodat. Az ingatlanosok általában jobban bírják, illetve muszály nekik bírni, ha bírják, ha nem. Azért is olyan nagy az ingatlanszakmában a fluktuáció, mert ebben a szakmában jó ember ismeretet lehet szerezni és gyorsan és ezt sokan nem bírják, mivel hatalmas tűrőképességre van szükség.
A közösségi média portálokon nincs se szombat, se vasárnap, semmi korlát..
Arra készülj fel, ha önmagad hirdeted ilyen helyeken, a fészen a hirdetésedet, boldog, boldogtalan fog mindenféle időpontban üzengetni, érdeklődni a lakás hirdetésedre és, ha nem üzensz vissza azonnal lesznek, akiktől kérdőjeleket fogsz kapni. Ha meg visszaüzensz, lehet hogy soha többé nem válaszolnak, annak ellenére, hogy előtte pedig kérdőjeleket küldtek és türelmetlenek voltak.
Ez mellett az lesz a furcsa, hogy nem fiatal kölykök csinálják feltétlenül ezt veled, hanem komoly férjek, asszonyok, nagypapák, nagymamák, komoly végzettségű hölgyek és így tovább, tulajdonképpen bárki.
Ez olyan kb. mint a közút, hogy sokakból az autóban jön ki a hülye állat a mások feletti uralkodási vágy, az úton ismered meg őket jobban..Persze tisztelet a kivételnek, van sok korrekt ember, érdeklődő, aki nemcsak az idegeiddel játszik és lehetnek komoly vevők is az ingatlanodra.
Aztán meg jönnek a trollok, a fikázó emberek, akik fikázzák a lakás hirdetésedet és még a személyedet is..
Olyan szempontból mondjuk jó bekapcsolni a hozzászólási lehetőséget, hogy általában a lakás hirdetésed megjelenését követően az emberek gyorsan ítéletet mondanak az árról, így kijózanodhatsz gyorsan, ha rosszul állapítottad meg az ingatlanod árát és ez sokszor jót tehet veled, hasznodra lehet.
Nem is ezekkel van gond, hanem a további fikázókkal, a trollokkal, akik az önérzetedbe is belegázolnak simán, mert ők úgy érzik jól magukat az mellett, hogy eszük ágában sem volt ingatlant venni, csak és kizárólag szórakoznak a fészen és bosszantani akarnak másokat. Nos készülj fel, ha saját magad hirdeted a lakásodat, hogy ezek lesznek kb. a 99%-a a hozzászólóknak.
Készülj fel különféle sértegetésekre, személyeskedésekre is a trolloktól.
Ez szerinted természetes, hogy mindenféle ember hozzászólogat az ingatlan hirdetésedhez? Meg kell rájuk sértődni?
Teljesen természetes, ugyanis a facebook és társai nem eladásra, hanem szórakozásra való eredetileg, csak az okos amcsik, ugye nagyon ügyesek és a részvételeddel, az adataiddal fizettetnek meg az ingyenességért és a kellemest összehozták szépen a hasznossal, az embereket a hirdetésekkel. A hirdetők beállíthatják a célcsoportot, hogy milyen embereket érjenek el a hirdetéseikkel, a nem kívánt szavakat a hozzászólásokban is betudják állítani és még nagyon sok mindent, de te nem tudsz semmit beállítani, csak egypár alap dolgot, de ugye, mivel nem fizetsz ennek is örülhetsz, hogy ingyenesen hirdetheted az ingatlanodat, aztán az már más, hogy „milyen célcsoportot érsz el”. Hát, válogatottat az biztos..
Ezt hívják a reklám szakmában szőnyegbombázásnak, amikor mindenkit el akarsz érni a hirdetéseddel és nem szegmentálsz, például végig szóró lapozod az egész várost és nemcsak a célközönségedet keresed meg.
Nos, elárulom neked, hogy ennek van a legkevesebb értelme, persze néha bejön a nagy számok törvénye szerint..
A sértődéssel hogyan fogsz állni a fészen? A leghülyébbekre meg is sértődhetsz, de azokat sürgősen tiltsad le, hogy ne is lásd őket többet, ne tudjanak tovább idegesíteni.
Aztán, mint feljebb írtam, lesznek, akik megírják az igazat, ezeket fontold meg és javítsd a hibákat következő hirdetéseden.
Rossz, vagy jó a közösségi médiában a Facebookon, ha mindenféle ember hozzá szólogat a posztodhoz?
Tudnod kell, hogy a Facebook a hozzászólásokat a kommunikációt szereti. Minél többen szólnak hozzá a posztodhoz, annál több további embernek fogja megmutatni a lakás hirdetésedet. Fordítva is igaz, ha nem szól hozzá senki, akkor tulajdonképpen halott a hirdetésed.
Úgyhogy mindenképpen fogsz kapni hideget, meleget, erre készülj fel, vagy ha semmi hozzászólás, lájk, akkor meg semmit nem ér az egész ingatlan hirdetésed. A lájknál többet ér a hozzászólás, jobban díjazza a Fész.
Ráadásul vissza is kellene válaszolnod a hozzászólásokra, mert ha nem válaszolsz vissza, akkor az negatívum lesz a Fésznél és rossz hírem van, ezt legjobb, ha előtte megtanulod, hogy hogyan válaszolj, ez ma már egy külön tudomány..
Sokan kicsúsztak az ingatlanpiacról és, csak reménykednek..
Sok hozzászólót az elkeseredettség is mozgathat, mivel elment mellettük időközben az ingatlanpiac, vagy adott esetben nincs is esélyük lakást venni. Belőlük, ha jobban bele olvasol a sorok közé az elkeseredettség, meghökkenés is szólhat, hogy milyen magasak az ingatlan árak és, hogy mennyire reménytelen a helyzetük, tehát ezt is érdemes figyelembe venned, mielőtt bárkire megsértődsz. Ennek figyelembevételével jó pár kommentelő viselkedését is megértheted.
Hogyan érj el eredményt azokkal, akik érdeklődnek komolyan az ingatlanodra?
Jó páran lehetnek, akik 1-2 szer írnak és soha többet nem fognak írni. Úgy spórolhatsz időt, energiát és úgy érhetsz el velük eredményt, azokkal, akik privi üzenetet küldenek, ha már egyből nem kérnek telefonszámot, vagy nem adnak, hogy mondjuk a 2-dik üzit követően add meg a számodat, hogy hívjanak fel és megbeszélitek a részleteket, illetve a lakás megtekintésére az időpontot, vagy kérj egy telefonszámot és írd meg, hogy visszahívod. Az utóbbi a jobb, mert, ha nem adja meg a számát, akkor esélyes, hogy nem érdekli, te pedig nem adtad ki a számodat idegennek.
Amennyiben, csak chatelget továbbra is és nem ad telefonszámot, meg nem is kér, legjobb, ha elfelejted, ha pláne láttad az ikont, hogy ő látta az üzidet.
Ha megadod a telefonszámodat, akkor erre a célra használt lehetőleg egyszer használatos telefonszámot adjál meg, illetve a lakás ügyeid intézésre lévő telefonszámot, amit ezután letilthatsz.
Más ingatlan hirdető portálokon is kérdeznek ennyien szórakozásból?
Az a tapasztalatom, hogy nem. A saját weboldalaimon szinte egyáltalán, és a tematikusokon sem, illetve a komoly, nagy ingatlan hirdető portálokon, ugyanúgy, mint a saját weboldalamról érdeklődők, ha kérdeznek az ingatlanról, abból, már legalább megtekintés szokott lenni, főleg, mivel a legtöbbször megadják a telefonszámukat is és felhívom őket, nem pedig chatelgetünk..
Nyilván, ennek az oka, az, hogy, általában olyanok kattintanak az ingatlanos weboldalakra, ingatlan hirdető portálokra, akiket érdekel az ingatlan, volt, van, vagy lesz ingatlan ügyük. Ingatlan eladó, vagy vásárló jelenleg, vagy az kíván majd lenni.
De, ugye, azt meg kell érteni, hogy a közösségi médiában elsősorban szórakozni járnak a résztvevők, hát ezért pont arra számíts, amit kapsz. A sok szórakozóból, majd talán lesz egy komoly ingatlan vásárlód a nagy számok törvénye szerint.
Lássuk az előnyöket és hátrányokat, ha a közösségi médiában hirdeted az ingatlanodat saját magad, mint tulajdonos:
Előnyök:
• Könnyű és gyors: Gyorsan és egyszerűen létrehozhatsz egy hirdetést a Facebookon.
• Ingyenes: A Facebook Marketplace használata jelenleg 2024 elején ingyenes, így nem kell hirdetési díjakkal számolnod.
• Nagy elérés: A Facebooknak hatalmas felhasználói bázisa van, így rengeteg potenciális vevőt érhetsz el a hirdetéseddel.
Hátrányok:
• Időigényes: A hirdetés elkészítése, a vevőkkel való kommunikáció és a lakásbemutatók időigényesek lehetnek.
• Trollok és komolytalan érdeklődők: Sajnos a Facebookon sok a troll és a komolytalan érdeklődő, akik bosszantó üzenetekkel zaklathatnak.
• Biztonsági kockázatok: A Facebookon hirdetve óvatosnak kell lenni az adathalászattal és a csalásokkal.
Hogyan kezeld a trollokat, ha, mint tulajdonos hirdeted a lakásodat?
A trollok és a komolytalan érdeklődők elkerülhetetlenek a Facebookon, de nem kell őket eltűrni. Íme néhány tipp, hogyan kezelheted őket:
• Ne vedd magadra: A trollok célja, hogy felbosszantsanak, de ne hagyd, hogy befolyásoljanak.
• Ne válaszolj a trolloknak: A válasz csak arra ösztönzi őket, hogy folytassák. Amennyiben válaszolt és egyre szemtelenebb a Troll válasz kommunikációja, akkor töröld őket.
• Töröld a trollok üzeneteit: Ne pazarold az idődet az energiádat és az idegeidet a trollokkal való kommunikációra.
Amennyiben máskor is ingatlan hirdetésben is gondolkodsz, akkor tiltsd is le a profiljukat, mivel máskor is trollkodhatnak, meg különben sincs ilyen esetleges ismerősökre szükséged.
• Jelentsd a trollokat a Facebooknak: A Facebooknak szigorú szabályai vannak a trollkodással és a zaklatással kapcsolatban.
Ha nem akarod magad kiadni a trolloknak és a komolytalan érdeklődőknek, bízd meg az ingatlanost a hirdetésed lebonyolításával
Mit tesz többek között ingatlanos?:
• Elkészíti a professzionális hirdetést: Az ingatlanosok profi fotókat és szöveget készítenek a hirdetésedhez, ami vonzóbbá teszi a lakásodat a potenciális vevők számára.
• Kezeli a vevőkkel való kommunikációt: Az ingatlanos szűri a vevőket, és csak a komoly érdeklődőkkel foglalkozik.
• Lebonyolítja a lakásbemutatókat: Az ingatlanos megszervezi a lakásbemutatókat, és ott is jelen van, hogy válaszoljon a vevők kérdéseire.
• Segít az áralkudozásban: Az ingatlanos tapasztalata révén nagy eséllyel a legjobb áron tudod eladni a lakásodat az akkori ingatlanpiacon.
Ha profi segítségre van szükséged az ingatlanod eladásához, fordulj bizalommal egy ingatlanoshoz!
Facebook Marketplace ingatlan hirdetés optimalizálása
A közösségi média ingatlan hirdetésnek némileg másnak kell lennie, mint az ingatlan hirdető portálokon megjelenő hirdetéseknek.
Mindkettő ingatlan hirdető platformon fontos a megjelenés, az első benyomás, de a közösségi médiában még fontosabb.
A tökéletes képek mellett optimalizáld a Facebook Marketplace hirdetésedet is!
Írj figyelemfelkeltő leírást, emeld ki az ingatlan legfontosabb tulajdonságait, és használd a megfelelő kulcsszavakat a nagyobb láthatóság érdekében.
Még mindig bizonytalan vagy, hogy egyedül, saját magad hirdesd-e az ingatlanodat?
Ha úgy érzed, hogy nem tudod elkészíteni a megfelelő fotókat, vagy túl sok időt venne igénybe a hirdetés optimalizálása és az ingatlanodra érdeklődőkkel való kommunikáció, kapcsolattartás, meg félsz is a Trolloktól, meg még esetleg türelmetlen is lennél velük, akkor bízd az ingatlanosra a feladatot!
Kapcsolódó blog cikkem:
Tulajdonosok és ingatlanosok figyelem! Hogyan kommunikálj a lakás hirdetésedre érdeklődőkkel?
Egy profi, tapasztalt ingatlanszakértő sokat tud segíteni a lakáskeresésben és tudja támogatni az ingatlan eladásodat is.
Keress bátran és kövesd a blog oldalamat a következő írásaimért, hasznos tudnivalókért!
Kérdéseddel, keress meg ITT A CIKK ALATT az űrlapon, vagy emailban, telefonon, közösségi médiában.
Szerző: Sipos András Ingatlanközvetítő – Becsületes Ingatlanos
A Zala megyei, Zalaegerszegi Ingatlanközvetítő.1996-óta adok el ingatlanokat.
Eladó lakások, családi házak, telkek, nyaralók, ingatlanok Zala megyében, Zalaegerszegen, Nagykanizsán, Hévízen, Keszthelyen, Nyugat-Balatonon
A blog cikkben szereplő információk nem teljes körűek, figyelemfelhívó célzattal készültek, tájékoztató jellegűek, és nem minősülnek sem befektetési, sem pénzügyi, sem jogi tanácsnak, tanácsadásnak, felhasználásuk kizárólag a látogató felelősségére és kockázatára történik.
Bővebb információ: https://becsuletesingatlanos.hu/jognyilatkozat/
Elérhetőségeim
Eladnád az ingatlanod?
Kérj visszahívást és megbeszéljük, hogyan tudom támogatni az ingatlanod eladását
A tulajdonos önmaga is el tudja adni az ingatlanát a közösségi médiában?
Te magad is el tudod adni a lakásodat a Facebookon? Természetesen igen!
A jelenlegi legnagyobb a Facebook Marketplace hatalmas platformot biztosít az ingatlanhirdetésekhez, és rengeteg potenciális vevőt érhetsz el vele.
De vajon megéri egyedül belevágni a közösségi médiában való ingatlan hirdetésbe?
Nem is az a kérdés, hogy érdemes-e hirdetned az ingatlanodat a közösségi médiában, hanem, hogy mennyi az érdeklődőkből a komoly vevő és nem, csak ingatlanturista, vagy csak szórakozásból kattingató, mert sokszor érzem én is azt, hogy, csak szórakozásból kérdeznek..
Amennyiben hirdettél már a fészen, biztos, hogy van benne tapasztalatod, hogy rengetegen megkeresnek, ilyen és hasonló üzenetet küldenek: Ez még megvan? Milyen a termék állapota? Aztán miután visszaválaszolsz, soha többé nem válaszol vissza a kérdező. Ilyenkor gondolkodom el, hogy minek is kérdezte, amit kérdezett, főleg, ha látta a képen az ingatlan állapotát.
Ezenkívül, ha azt válaszolom az ez még megvan kérdésre, hogy igen, akkor miért nem válaszol vissza, hiszen már tudja, hogy meg van..
A közösségi média portálokon nincs se szombat, se vasárnap, semmi korlát..
Arra készülj fel, ha önmagad hirdeted ilyen helyeken, a fészen a hirdetésedet, boldog, boldogtalan fog mindenféle időpontban üzengetni, érdeklődni a lakás hirdetésedre és, ha nem üzensz vissza azonnal lesznek, akiktől kérdőjeleket fogsz kapni. Ha meg visszaüzensz, lehet hogy soha többé nem válaszolnak, annak ellenére, hogy előtte pedig kérdőjeleket küldtek és türelmetlenek voltak.
Ez mellett az lesz a furcsa, hogy nem fiatal kölykök csinálják feltétlenül ezt veled, hanem komoly férjek, asszonyok, nagypapák, nagymamák, komoly végzettségű hölgyek és így tovább, tulajdonképpen bárki.
Ez olyan kb. mint a közút, hogy sokakból az autóban jön ki a hülye állat a mások feletti uralkodási vágy..
Aztán meg jönnek a trollok, a fikázó emberek, akik fikázzák a lakás hirdetésedet és még a személyedet is..
Olyan szempontból mondjuk jó bekapcsolni a hozzászólási lehetőséget, hogy általában a lakás hirdetésed megjelenését követően az emberek gyorsan ítéletet mondanak az árról, így kijózanodhatsz gyorsan, ha rosszul állapítottad meg az ingatlanod árát és ez sokszor jót tehet veled, hasznodra lehet.
Nem is ezekkel van gond, hanem a további fikázókkal, a trollokkal, akik az önérzetedbe is belegázolnak simán, mert ők úgy érzik jól magukat az mellett, hogy eszük ágában sem volt ingatlant venni, csak és kizárólag szórakoznak a fészen és bosszantani akarnak másokat. Nos készülj fel, ha saját magad hirdeted a lakásodat, hogy ezek lesznek kb. a 99%-a a hozzászólóknak.
Készülj fel különféle sértegetésekre, személyeskedésekre is a trolloktól.
Ez szerinted természetes, hogy mindenféle ember hozzászólogat az ingatlan hirdetésedhez? Meg kell rájuk sértődni?
Teljesen természetes, ugyanis a facebook és társai nem eladásra, hanem szórakozásra való eredetileg, csak az okos amcsik, ugye nagyon ügyesek és a részvételeddel, az adataiddal fizettetnek meg az ingyenességért és a kellemest összehozták szépen a hasznossal, az embereket a hirdetésekkel. A hirdetők beállíthatják a célcsoportot, hogy milyen embereket érjenek el a hirdetéseikkel, a nem kívánt szavakat a hozzászólásokban is betudják állítani és még nagyon sok mindent, de te nem tudsz semmit beállítani, csak egypár alap dolgot, de ugye, mivel nem fizetsz ennek is örülhetsz, hogy ingyenesen hirdetheted az ingatlanodat, aztán az már más, hogy „milyen célcsoportot érsz el”. Hát, válogatottat az biztos..
Ezt hívják a reklám szakmában szőnyegbombázásnak, amikor mindenkit el akarsz érni a hirdetéseddel és nem szegmentálsz, például végig szóró lapozod az egész várost és nemcsak a célközönségedet keresed meg.
Nos, elárulom neked, hogy ennek van a legkevesebb értelme, persze néha bejön a nagy számok törvénye szerint..
A sértődéssel hogyan fogsz állni a fészen? A leghülyébbekre meg is sértődhetsz, de azokat sürgősen tiltsad le, hogy ne is lásd őket többet, ne tudjanak tovább idegesíteni.
Aztán, mint feljebb írtam, lesznek, akik megírják az igazat, ezeket fontold meg és javits a hibákat következő hirdetéseden.
Sokan kicsúsztak az ingatlanpiacról és, csak reménykednek..
Sok hozzászólót az elkeseredettség is mozgathat, mivel elment mellettük időközben az ingatlanpiac, vagy adott esetben nincs is esélyük lakást venni. Belőlük, ha jobban bele olvasol a sorok közé az elkeseredettség, meghökkenés is szólhat, hogy milyen magasak az ingatlan árak és, hogy mennyire reménytelen a helyzetük, tehát ezt is érdemes figyelembe venned, mielőtt bárkire megsértődsz. Ennek figyelembevételével jó pár kommentelő viselkedését is megértheted.
Hogyan érj el eredményt azokkal, akik érdeklődnek komolyan az ingatlanodra?
Jó páran lehetnek, akik 1-2 szer írnak és soha többet nem fognak írni. Úgy spórolhatsz időt, energiát és úgy érhetsz el velük eredményt, azokkal, akik privi üzenetet küldenek, ha már egyből nem kérnek telefonszámot, vagy nem adnak, hogy mondjuk a 2-dik üzit követően add meg a számodat, hogy hívjanak fel és megbeszélitek a részleteket, illetve a lakás megtekintésére az időpontot, vagy kérje egy telefonszámot és írd meg, hogy visszahívod. Amennyiben, csak chatelget továbbra is és nem ad telefonszámot, meg nem is kér, legjobb, ha elfelejted, ha pláne láttad az ikont, hogy ő látta az üzidet.
Lehetőleg egyszer használatos telefonszámot adjál meg, illetve a lakás ügyeid intézésre lévő telefonszámot, amit ezután letilthatsz.
Más ingatlan hirdető portálokon is kérdeznek ennyien szórakozásból?
Az a tapasztalatom, hogy nem. A saját weboldalaimon szinte egyáltalán, és a tematikusokon sem, illetve a komoly, nagy ingatlan hirdető portálokon, ugyanúgy, mint a saját weboldalamról érdeklődők, ha kérdeznek az ingatlanról, abból, már legalább megtekintés szokott lenni, főleg, mivel a legtöbbször megadják a telefonszámukat is és felhívom őket, nem pedig chatelgetünk..
Nyilván, ennek az oka, az, hogy, általában olyanok kattintanak az ingatlanos weboldalakra, ingatlan hirdető portálokra, akiket érdekel az ingatlan, volt, van, vagy lesz ingatlan ügyük. Ingatlan eladó, vagy vásárló jelenleg, vagy az kíván majd lenni.
De, ugye, azt meg kell érteni, hogy a közösségi médiában elsősorban szórakozni járnak a résztvevők, hát ezért pont arra számíts, amit kapsz. A sok szórakozóból, majd talán lesz egy komoly ingatlan vásárlód a nagy számok törvénye szerint.
Lássuk az előnyöket és hátrányokat, ha a közösségi médiában hirdeted az ingatlanodat saját magad, mint tulajdonos:
Előnyök:
• Könnyű és gyors: Gyorsan és egyszerűen létrehozhatsz egy hirdetést a Facebookon.
• Ingyenes: A Facebook Marketplace használata jelenleg 2024 elején ingyenes, így nem kell hirdetési díjakkal számolnod.
• Nagy elérés: A Facebooknak hatalmas felhasználói bázisa van, így rengeteg potenciális vevőt érhetsz el a hirdetéseddel.
Hátrányok:
• Időigényes: A hirdetés elkészítése, a vevőkkel való kommunikáció és a lakásbemutatók időigényesek lehetnek.
• Trollok és komolytalan érdeklődők: Sajnos a Facebookon sok a troll és a komolytalan érdeklődő, akik bosszantó üzenetekkel zaklathatnak.
• Biztonsági kockázatok: A Facebookon hirdetve óvatosnak kell lenni az adathalászattal és a csalásokkal.
Hogyan kezeld a trollokat, ha, mint tulajdonos hirdeted a lakásodat?
A trollok és a komolytalan érdeklődők elkerülhetetlenek a Facebookon, de nem kell őket eltűrni. Íme néhány tipp, hogyan kezelheted őket:
• Ne vedd magadra: A trollok célja, hogy felbosszantsanak, de ne hagyd, hogy befolyásoljanak.
• Ne válaszolj a trolloknak: A válasz csak arra ösztönzi őket, hogy folytassák. Amennyiben válaszolt és egyre szemtelenebb a Troll válasz kommunikációja, akkor töröld őket.
• Töröld a trollok üzeneteit: Ne pazarold az idődet az energiádat és az idegeidet a trollokkal való kommunikációra.
Amennyiben máskor is ingatlan hirdetésben is gondolkodsz, akkor tiltsd is le a profiljukat, mivel máskor is trollkodhatnak, meg különben sincs ilyen esetleges ismerősökre szükséged.
• Jelentsd a trollokat a Facebooknak: A Facebooknak szigorú szabályai vannak a trollkodással és a zaklatással kapcsolatban.
Ha nem akarod magad kiadni a trolloknak és a komolytalan érdeklődőknek, bízd meg az ingatlanost a hirdetésed lebonyolításával
Mit tesz többek között ingatlanos?:
• Elkészíti a professzionális hirdetést: Az ingatlanosok profi fotókat és szöveget készítenek a hirdetésedhez, ami vonzóbbá teszi a lakásodat a potenciális vevők számára.
• Kezeli a vevőkkel való kommunikációt: Az ingatlanos szűri a vevőket, és csak a komoly érdeklődőkkel foglalkozik.
• Lebonyolítja a lakásbemutatókat: Az ingatlanos megszervezi a lakásbemutatókat, és ott is jelen van, hogy válaszoljon a vevők kérdéseire.
• Segít az áralkudozásban: Az ingatlanos tapasztalata révén nagy eséllyel a legjobb áron tudod eladni a lakásodat az akkori ingatlanpiacon.
Ha profi segítségre van szükséged az ingatlanod eladásához, fordulj bizalommal egy ingatlanoshoz!
Facebook Marketplace ingatlan hirdetés optimalizálása
A közösségi média ingatlan hirdetésnek némileg másnak kell lennie, mint az ingatlan hirdető portálokon megjelenő hirdetéseknek.
Mindkettő ingatlan hirdető platformon fontos a megjelenés, az első benyomás, de a közösségi médiában még fontosabb.
A tökéletes képek mellett optimalizáld a Facebook Marketplace hirdetésedet is!
Írj figyelemfelkeltő leírást, emeld ki az ingatlan legfontosabb tulajdonságait, és használd a megfelelő kulcsszavakat a nagyobb láthatóság érdekében.
Még mindig bizonytalan vagy, hogy egyedül, saját magad hirdesd-e az ingatlanodat?
Ha úgy érzed, hogy nem tudod elkészíteni a megfelelő fotókat, vagy túl sok időt venne igénybe a hirdetés optimalizálása és az ingatlanodra érdeklődőkkel való kommunikáció, kapcsolattartás, meg félsz is a Trolloktól, meg még esetleg türelmetlen is lennél velük, akkor bízd az ingatlanosra a feladatot!
Egy profi, tapasztalt ingatlanszakértő sokat tud segíteni a lakáskeresésben és tudja támogatni az ingatlan eladásodat is.
Keress bátran és kövesd a blog oldalamat a következő írásaimért, hasznos tudnivalókért!
Kérdéseddel, keress meg ITT A CIKK ALATT az űrlapon, vagy emailban, telefonon, közösségi médiában.
Szerző: Sipos András Ingatlanközvetítő – Becsületes Ingatlanos
A Zala megyei, Zalaegerszegi Ingatlanközvetítő.1996-óta adok el ingatlanokat.
Eladó lakások, családi házak, telkek, nyaralók, ingatlanok Zala megyében, Zalaegerszegen, Nagykanizsán, Hévízen, Keszthelyen, Nyugat-Balatonon
A blog cikkben szereplő információk nem teljes körűek, figyelemfelhívó célzattal készültek, tájékoztató jellegűek, és nem minősülnek sem befektetési, sem pénzügyi, sem jogi tanácsnak, tanácsadásnak, felhasználásuk kizárólag a látogató felelősségére és kockázatára történik.
Bővebb információ: https://becsuletesingatlanos.hu/jognyilatkozat/